Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2013

ΠΑΤΣΑΡΟΥΧΑΣ ΗΛΙΑΣ


Ηλίας Ν. Πατσαρούχας Πολιτικός. Μηχανικός ΕΜΠ με μεταπτυχιακό στην «Προστασία Μνημείων». Γεννήθηκα στη Λαμία το 1962, είμαι παντρεμένος και έχω δύο παιδιά. Από το 1987 εργάζομαι στο Ταμείο Αρχαιολογικών Πόρων και Απαλλοτριώσεων του Υπουργείου Πολιτισμού και Αθλητισμού και από τον Ιανουάριο του 2011 είμαι Προϊστάμενος του Τμήματος Μελετών και Συντηρήσεως Κτηρίων. Έχω μελετήσει και επιβλέψει πληθώρα έργων στο πλαίσιο του προγράμματος «Κάστρων Περίπλους», έχω συμμετάσχει σε πολλές προγραμματικές συμβάσεις μεταξύ ΥΠΠΟ- ΤΑΠ και διαφόρων Δήμων για πολιτιστικά θέματα ως εκπρόσωπος του ΤΑΠ και έχω αναλάβει την τελευταία τριετία την υλοποίηση του προγράμματος «Αναβάθμιση των προσφερόμενων υπηρεσιών στους επισκέπτες των Αρχαιολογικών χώρων και Μουσείων της Χώρας» Έχω διατελέσει Γεν. Γραμματέας της ΕΜΥΔΑΣ Αττικής τη διετία 2006-2008,αντιπρόεδρος του Τμ. ΥΠΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ Αττικής 2004-06 και έχω εκλεγεί στην αντιπροσωπεία της ΠΟ ΕΜΔΥΔΑΣ από το 2002-2008. Είμαι μέλος του ICOMOS της Μόνιμης Επιτροπής θεμάτων Δ.Υ. Μηχανικών και θεμάτων Υπουργείου Παιδείας του ΤΕΕ. Από τον Ιανουάριο 2010 έως και το 2011 ήμουν συνεργάτης της Υπουργού Παιδείας Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με αρμοδιότητα τη σχολική στέγη.

1 σχόλιο: