Κυριακή 3 Νοεμβρίου 2013

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ ΜΑΡΙΑ


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗ Μ. ΜΑΡΙΑ ΑΤΜ (ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΤΜ) Γεννήθηκα στην Αθήνα το 1984. Αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Καλλίπολης το έτος 2002, όποτε και ξεκίνησα τις σπουδές μου στην Σχολή Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών του Ε.Μ.Π. τις οποίες ολοκλήρωσα το έτος 2007. Το 2010 ολοκλήρωσα και τις μεταπτυχιακές σπουδές μου στην ίδια ανωτέρω Σχολή του Ε.Μ.Π. και στο Διεπιστημονικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Γεωπληροφορική». Από το έτος 2008 και μέχρι σήμερα έχω εργαστεί σε μελετητικά γραφεία, με αντικείμενο Τοπογραφικές Εργασίες, Οδοποιία και Κτηματολόγιο. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά ξεκίνησε από τα φοιτητικά μου χρόνια, όπου συμμετείχα στις δράσεις του φοιτητικού Συλλόγου μέσα από την παράταξη της ΠΑΣΠ. Από το 2007 συμμετέχω στα κοινά του χώρου των Μηχανικών ως μέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών, του οποίο από τον Μάιο του 2013 εκτελώ χρέη ταμία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου